Nieuwe klanten

Ik wil graag een order plaatsen, wat moet ik doen?

Voor een bestelling is er een account nodig. Alle informatie over de te volgen stappen om een account te openen vindt u hier:

Download our handy guide explaining how to create an account"Hoe contactlenzen bestellen" instructie handleiding

 

We kijken uit naar uw bestelling bij ACUVUE®.

 

 

Producten

2. Heeft u daglenzen voor astigmatisme in hogere lenssterktes?

Ja, onze 1·DAY ACUVUE® MOIST for ASTIGMATISM contactlens werd in 2010 gelanceerd. Een volledig overzicht van de parameters voor ieder lenstype vindt u hier.

 

Bestellen

3. Hoe kunt ik bij u bestellen

Momenteel zijn er verschillende mogelijkheden om bij ons te bestellen wanneer u een account bij ons heeft. We raden aan onze e-commerce site te gebruiken, die u gemakkelijk toegang geeft tot alle bestelmogelijkheden en die 24/7 beschikbaar is. U kunt informatie over het bestelproces en aanmaakproces van een nieuw account hier vinden. Mocht u meer informatie over dit onderwerp nodig hebben, dan staat onze customer service voor u klaar. U kunt hen bereiken op: 020-3469538.

4. Ik heb al een tijdje niets meer besteld. Kan ik nog steeds bestellen?

Als u twijfels heeft over de status van uw account, kunt u onze customer service bereiken op 020-3469538. Zij zullen uw gegevens met u doornemen, de huidige status van uw account onderzoeken en u adviseren over de te ondernemen stappen (indien nodig) om weer te kunnen bestellen.

 

E-commerce

5. Waarom zijn alle parameters van uw torische lenzen beschikbaar op e-commerce, zelfs van degenen die niet bestaan?

Helaas zijn alle parameters zichtbaar in de drop down lijst, maar wanneer u probeert te bestellen zult u een foutmelding krijgen wanneer de betreffende parameter niet beschikbaar is. Een volledig overzicht van de parameters voor ieder lenstype vindt u hier.

6. Waarom kan ik mijn wachtwoord niet opnieuw gebruiken op e-commerce?

Wij hechten waarde aan de veiligheid van klanten en deze maatregel is om uw veiligheid te verzekeren. Ons systeem zal u vragen uw wachtwoord ieder kwartaal te veranderen. Als u meer hulp nodig heeft met onze e-commerce site, dan kunt u contact opnemen met onze vriendelijke customer service op: 020-3469538.

7. Wanneer ik e-commerce wil gebruiken, dan staat er dat ik een inactieve gebruiker ben. Wat betekent dit?

Wanneer het systeem u vertelt dat u een inactieve gebruiker bent, betekent dit dat u al een tijdje niet meer ingelogd heeft of dat uw accountgegevens veranderd zijn. Neem contact op met onze Customer Service op: 020-3469538. Zij zullen de status van uw account controleren en u adviseren over de te ondernemen stappen. 

 

Bezorging

8. Heeft u recentelijk de grootte van uw thuisbezorgingsdozen veranderd? Ik heb enkele klanten gehad die zeiden dat de dozen niet door hun brievenbus passen.

Nee, dit hebben we niet gedaan. Als u deze feedback van uw klanten blijft krijgen, neemt u dan contact op met onze customer service op: 020-3469538. Zij zullen dit verder onderzoeken. Uw feedback is belangrijk voor ons om verbeteringen aan te brengen.

9. Wat is de gemiddelde levertijd?

Momenteel is de gemiddelde levertijd 1-2 werkdagen. Een volledig overzicht kunt u hier vinden.

10. Mijn bestelling is niet binnengekomen. Wat moet ik doen?

Ten eerste kunt u onze leveringsrichtlijnen raadplegen die u hier kunt vinden. Als uw order buiten deze richtlijnen zit, neemt u dan contact op met onze customer service op: 020-3469538. Zij zullen u graag helpen en uw orderstatus verder onderzoeken.

11. Ik wil de producten rechtstreeks bij mijn klanten thuis af laten leveren. Is dit mogelijk?

Ja, bij Johnson & Johnson Vision Care proberen we constant aan de behoeftes van onze klanten tegemoet te komen en we realiseren ons de waarde van deze service. Als u de thuislevering in wilt stellen, kunt u dat doen via onze e-commerce site of u kunt contact opnemen met customer service op: 020-3469538. Zij zullen dit voor u kunnen realiseren en u de mogelijke opties vertellen.

 

Retourneren

12. Ik zou graag een product retourneren dat ik bij u besteld heb. Wat is het beleid?

Een volledig overzicht van ons retourbeleid vindt u hier. Als u verdere vragen heeft over ons retourbeleid, kunt u onze customer service bereiken op: 020-3469538. Zij kunnen u door de voorwaarden en de procedure begeleiden. 

 

Financiën

13. Kan ik kopieën van facturen en afschriften krijgen?

Helaas is deze mogelijkheid op het moment niet beschikbaar. Als u de kopieën van deze documenten nodig heeft, kunt u ons Financial Services team bereiken op: 020-2013848.