Onze visie

Wij willen een uitzonderlijke service leveren door iedere klant persoonlijke ondersteuning te bieden.

Als een gewaardeerde klant van Johnson & Johnson Vision is uw tevredenheid over onze customer service doorslaggevend. Wij zijn van mening dat u het recht hebt om te weten hoe wij denken over onze service en ons huidige toewijdingsniveau hiervoor. Ook krijgt u de mogelijkheid suggesties te geven en kunt u de verbeteringen bijhouden op basis van uw feedback en behoeftes.

 

Ons credo

Onze zakelijke filosofie is gebaseerd op het credo van Johnson & Johnson, dat ons doel duidelijk in de openingszin stelt: “Onze eerste verantwoordelijkheid is richting onze klanten.” Onze Customer Service belichaamt deze cultuur niet alleen, maar is ook verantwoordelijk voor de zesde zin van het credo: “uw bestellingen zullen zo snel en accuraat mogelijk geleverd worden.” Om er zeker van te zijn dat we hier aan voldoen, zijn er enkele maatregelen genomen.

 

Maatregelen tot succes

  • Wij hebben extreem hoge standaarden voor onze accuraatheid, voor zowel het invoeren als het verzamelen van de gevraagde producten. Wij behalen consistent een percentage van 99.5% of meer op deze doelstellingen, wat betekent dat u er op kunt vertrouwen dat u het juiste product op de juiste tijd zal ontvangen voor uw klanten.
  • Al onze teams krijgen een uitgebreide training over de toegang tot e-commerce en de gebruikerseisen, zodat zij u kunnen helpen met al uw vragen en u de informatie kunnen geven die u nodig heeft.
  • We hebben een hoge standaard voor een snelle reactie naar onze klanten. We streven er naar om uw oproep binnen 20 seconden of minder te beantwoorden, ongeacht het seizoen of de tijd van de dag. Zo houdt u meer tijd over voor uw eigen zaak.
  • We zullen binnen een werkdag reageren op ALLE aanvragen en klachten die online of via e-mail bij ons binnenkomen.
  • Alle klachten en vragen worden opgeslagen en opgevolgd binnen vijf werkdagen. We nemen het monitoren en de beoordeling van klachtentrends zeer serieus en onze processen zijn ingebouwd in een BSI-Certified Quality Management Systeem.

 

UW STEM

We erkennen dat onze service en focus gelegen moet zijn op de behoeften van onze klanten. Daarom zullen wij naar uw suggesties, opmerkingen en verbeterpunten luisteren en zetten we ons in om alle veranderingen door te voeren die nodig zijn om de service voor u beter te maken.

Als er een andere service standaard is die u hier graag aan toegevoegd wilt zien, dan horen wij het graag. Stuur uw suggesties via de ‘dien een verzoek in’ functie in het customer information portal

Your voice

PP2022OTH6573