Bij Johnson & Johnson Vision Care geloven we dat het ondersteunen van uw praktijk meer is dan alleen maar het leveren van goede producten. We begrijpen de problemen waar u tegenaan loopt en ons doel is om uw praktijk te laten groeien. Met behulp van uw feedback hebben we een nieuw programma ontwikkeld: Support 360.

Support 360 helpt ons de problemen waar u tegenaan loopt beter te begrijpen zodat we u beter kunnen ondersteunen. Elke maand spreken we honderden klanten door het hele land. Uw input is zeer waardevol en helpt ons bestaande programma’s te verbeteren en nieuwe programma’s te ontwikkelen.

Support 360 focust zich op vier belangrijke gebieden.

 

Innovatieve producten

We gaan door met het leveren van innovatieve contactlenzen We hebben van u gehoord dat de groei van uw praktijk afhankelijk is van de tevredenheid van de contactlensdragers, loyaliteit aan de praktijk en aanbevelingen van andere dragers. We willen u laten zien hoe ACUVUE® contactlenzen u kunnen helpen om dit te bereiken.

 

Professioneel onderwijs

Johnson & Johnson Vision Care gelooft in het vergroten van de kennis voor de contactlensspecialist en blijft elk jaar investeren in trainingen. Naast lokale trainingen kun u deelnemen aan een cursus op THE VISION CARE INSTITUTE®.  U kunt daar deel nemen aan de praktijktrainingen en informatieve cursussen die gegeven worden door onafhankelijke experts. Vraag uw ACUVUE® Account Manager naar de mogelijkheden.

 

Praktijkondersteunende tools

Laat uw praktijk groeien door marketing initiatieven op maat.

 

Betere klantenservice

Of het nou onze bezorgservice is of onze volgende dag bezorgservice, we zijn constant op zoek naar nieuwe manieren om de samenwerking met ons nog makkelijker te maken.

Ons doel is om onderdeel te zijn van uw succes.

Wilt u meer weten, neem dan contact op met uw ACUVUE® Account Manager.